Saturday 6 August 2011

Ego atau apakah aku ?


ingin sekali aku melihat mu ,
ingin sekali aku memandang mu ,
tapi , hati kecil ku sering berkata ,
siapakah aku untuk melihat mu ,
dan siapakah aku untuk memandangmu .

sedang kan mata aku ini ingin sekali menatap wajah mu yang ayu lagi manja itu ,

akal dan fikiran ku juga sering mengarahkan mata ku ini untuk memandang tepat ke mata mu ,
tapi aku tidak dapat membuat keputusan sama ada harus menuruti kata hati ku atau akal dan fikiran ku .

dan akhirnya ,
akal dan fikiran ku mengalah dan membiarkan aku mengikuti kata hatiku untuk tidak melihat mu .

egokah aku untuk membiarkan aku menuruti kata hatiku yang tidak membenarkan aku untuk melihat mu walau untuk seketika ,
sedangkan aku dan akal fikiran ku terus terseksa kerana tidak dapat melihat mu T_T




0 comments: