Saturday 6 August 2011

Degil Dan nakal mu!


engkau amat lah nakal bagi ku ,
engkau jua lah yang teramat degil bagi ku ,
tapi ku ingin kau tahu pandangan ku
terhadap kedegilan dan kenakalan mu itu .

kenakalan selalu mu membuat aku ingin mendekati mu ,
kenakalan mu jua lah yang membuat aku untuk selalu mendekati mu ,
kedegilan mu pula membuat aku ingin selalu mengenali mu lebih dekat
kedegilan mu jua lah yang membuat aku ingin selalu mendampingi mu .

walau kadang kala kenakalan dan kedegilan mu itu menyakiti ku ,
tetapi kesakitan itu membuat aku lebih menyukai mu ,

pernah juga aku gunakan kenakalan dan kedegilan mu itu ,
untuk membuat aku lebih dekat dengan mu ,
sehingga kedegilan dan kenakalan mu itu yang membuat
aku lebih dekat dengan mu .

dan akan terus ku gunakan sifat mu itu ,
untuk terus aku berada di samping mu .

1 comments:

Nana Anam said...

woww.. macam cerita aku ngan bf aku je ?
hahaaa.. ape2 pon,, aku suke ape yg ko ceritakan ni~ yelaa.. bakat terpendam ko lah katekan.. mestilah kene sokong kan ? hahaa.. gurau je..
cayalah bro ^_^ ..gud-gud !