Saturday 7 May 2011

nak sngat kau tau :(


kau laa satu dalam seribu ,
kau laa satu dalam hati ku ,
kau laa jua yg membuat aku tersenyum sendirian,
kau laa jua yg membuat hati ini berdebar - debar .


ku ingin kau tahu ,
disebabkan kau otak aku tidak boleh berfikir dengan betul ,
disebabkan kau mata aku tak tertutup walau ngantuk ,
disebabkan kau hati aku tak ingin berhenti berdegup ,


ku cuma ingin memberitahu ,
betapa terseksanya aku di kala kau tiada ,
betapa sunyinya malam tatkala kau tiada ,
betapa rindunya  hati ini pabila kau menyepi ,
betapa gelisah hati ini tatkala kau mendiamkan diri ,
betapa takutnya kau pergi meninggalkan aku .


andai kau tau ,
kau laa satu - satunya yang membuat setiap pagi , petang dan malamku lebih bekmakna ,
kau laa penyeri yang sentiasa menyerikan hati ku disetiap detik , saat , minit , jam dan hari , setiap detik aku tersenyum sendirian mengingat kamu , setiap saat mengingat kata - kata mu ,
 kau laa segala bagi ku kini .

dan
ku andai kau tahu .... 

0 comments: