Tuesday 10 May 2011

Cinta !

cinta .

apa itu cinta ?
adakan ia begitu indah sehingga hampir setiap insan mencari
dan ingin memilikinya .
ouh alangkah indahnya jika aku memiliki sebuah cinta .


tetapi . . .

mengapa hadir pula perasaan yg berbelah bagi tentang dikau .
mendengar akan kata2 yang cinta itu dpt membutakan manusia ,
menjadi kan aku begitu gerun akan dikau .
ouh cinta , mengapa dikau kitakan buta ?


oh cinta .


adakah dikau akan menyakitiku setelah kau telah dimiliki oleh ku nanti ?
arrgghhh . kata2 ini cukup menggerunkan perasaan dan hatiku ini .
apatah lagi aku yang begitu rapuh dan tidak tahu sedikit pun mengenai cinta .


cinta !



ingin sekali aku dapat memiliki dikau dan aku terlalu berharap akan dikau agar tidak akan pernah menyakiti dan merobek hatiku
agar tenang dan senang aku memilikimu .



dan cinta !

aku ingin memilikimu walau apa juga yang telah diperkatakan tentang mu !


tetapi . . . .

layak kah aku untuk memiliki dikau dan menyemainya dengan begitu baik sehingga
dikau akan tetap bersamaku untuk selama-lamanya .




bace je eak .
sori kalau adew yang tak kena dengan kata2 atau ayat yang aku tulis nie eak .




what this cat doing here ? ^^




hope u enjoy !

0 comments: